İçeriğe Yönlendir
Naci Kesen

Lastik Seçimi Hakkında

Recommended Posts

Naci Kesen

Üstatlar merhaba, 

Açmış olduğum konu forum içeriğine aykırı ise affola ,fakat sizlerin sayesinde birçok şey öğrendik bilgi sahibi olduk,yine konu ile ilgili değerli bilgilerinize danışmak istedim.

Yarın öğleden sonra izmirden istanbula yolculuk yapacağım.Balıkesire yakınlaştıkça ve sonrasında Mustafakemalpaşaya kadar, yer yer kar ve karla karışık yağmur görünmekte.Gemlikten sonra Orhangazi de aynı şekilde. güzergah boyunca ortalama sıcaklık 7° nin altında görünüyor.

Aracımda energy saver 22 bin km de yazlık lastiklerim var.Riske girmek istemiyorum.

İzmir malum kış lastiği isteyen bir mevsime sahip değil, kışları da çok nadir 1-2 kere uzun yol yaparım.

Yarın sabah lastik alacağım, yukarda belirttiğim şartlar hususunda kış lastiği mi almam daha iyi olur, 4 mevsim mi ?

İletiyi paylaş


Link to post
Selçuk Keleş

Ben dört mevsim lastiklere karşı önyargılıyım. Tam olarak iki koşula da uyum gösterebilecek hamurun yapılabileceğine pek inanmıyorum. O nedenle normal kış lastiği alınması taraftarıyım. Nadiren uzun yol yapıyorsanız ne dört mevsim ne de kış lastiği almaya değmeyecektir. Kendi lastikleriniz bitince onun yerine dört mevsim düşünülebilir.

İletiyi paylaş


Link to post
Naci Kesen

Teşekkürler Selçuk Bey.

Yanıtınıza istinaden anladığım, mevcut lastikle çık mı diyorsunuz ?

Bugün fiyat sormak için bir lastikçiye girdim, 55-60 yaşında bir abi, 4 mevsim lastik fiyatları nedir diye sordum, onlar Bülent Ersoy işi lastik dedi :) Kışın kış lastiği diye bastıra bastıra önerdi bikaç bişey.

Riske girmek istemiyorum, izmir kışında 10-15 derecelerde performansından fazla ödün vermeyen ve olası uzun kış yolculukları için güzel bi kış lastiği almak en makulu sanırım.

İletiyi paylaş


Link to post
Coşku Arşiray

izmir gibi bir iklimde kışlık lasitk gereksiz olur. çok kaliteli goodyear verctor, hankook kinergy, michelin crossclimate gibi her koşulda kullanılabilecek lastiklerden alırdım yerinizde olsam.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


Link to post
Selçuk Keleş
15 saat önce, Naci Kesen yazdı:

Teşekkürler Selçuk Bey.

Yanıtınıza istinaden anladığım, mevcut lastikle çık mı diyorsunuz ?

Bugün fiyat sormak için bir lastikçiye girdim, 55-60 yaşında bir abi, 4 mevsim lastik fiyatları nedir diye sordum, onlar Bülent Ersoy işi lastik dedi :) Kışın kış lastiği diye bastıra bastıra önerdi bikaç bişey.

Riske girmek istemiyorum, izmir kışında 10-15 derecelerde performansından fazla ödün vermeyen ve olası uzun kış yolculukları için güzel bi kış lastiği almak en makulu sanırım.

 

Bence mevcutla devam.

Kış lastikleri daha soğuk koşullar için üretiliyor, 10-15 soğuk değil. İki ay bile kullanamayacaksınız.

Ufak bir riske bile girmek istemiyorsanız zaten düşünüp tartışmak anlamsız. Taktırın olsun bitsin.

İletiyi paylaş


Link to post
Naci Kesen

Sağol üstat.

İyi fiyat verdi bir bayi.Goodyear 4season vector gen2 taktırdım az evvel. Bildiğim bir lastikti. Birazdan da yola çıkıcam. Kazasız belasız gideriz inş.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


Link to post
Hazar Erulusoy

10 derece ve altı sıcaklıklarda kış lastiği daha iyi çalışır. Kış lastiği denilince sadece kar buz gelmesin aklınıza. Bulunduğunuz yerde kış mevsimi sıcaklıkları ortalaması 10 ve altı ise sürüş güvenliği için kış lastiği tercihi yapılmalıdır. Unutmayalım bizi hayata tutan sadece 4 lastik. Sakası yok.

  • Teşekkür et 1

İletiyi paylaş


Link to post

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

×
×
  • Yeni Oluştur...