• Duyurular

    • Selçuk Keleş

      Merceksiz farlara xenon takılması ve H1/H4/H7 tipi xenon kitlerle ilgili mesajlar   22-12-2015

      Gece Uçuşu'nda merceksiz farlara xenon takılması ve H1/H4/H7 tipi xenon kitlerle ilgili hiç bir konuya ya da mesaja yer verilmemektedir. Merceksiz fara takılan xenon kitler diğer sürücülerin gözlerini kamaştırmakta ve trafikte tehlike oluşturmaktadır. Bu kitlerin aydınlatmaya da hiçbir katkısı yoktur. Xenona çevrim metodları ile ilgili detaylı bilgi Halojenden xenon / bi-xenona dönüşüm metodları linkinde bulunmaktadır. Bu kurala uymayan mesajlar silinecek, cevap yazmakta ya da mesaj göndermekte ısrar eden üyenin üyeliği iptal edilecektir. Bilgimizi ve tecrübemizi sadece D2S/D1S xenon mercek montajı üzerinde yoğunlaştıracağız. Vereceğiniz cevaplarda bu kurala uymanızı rica ederim.
    • Selçuk Keleş

      Gece Uçuşu stickerının dağıtımı devam ediyor   22-12-2015

      Gece Uçuşu stickerımız hazır. Camınızda yerini hazırlayın Sticker adresinize posta yoluyla ücretsiz olarak gönderilecektir. Önden yapışkanlı olup iç tarafa uygulanabilir. Ölçüleri 6x26 cm'dir. İstekleriniz için ad-soyadınızı, istediğiniz adedi ve adresinizi bu konuya mesaj atmanız yeterli.
    • Selçuk Keleş

      Mercek montajı için usta tavsiyesi istenen mesajlar   22-12-2015

      Gece Uçuşu'nda mercek montajı vb. işlemler için usta, montajcı, dükkan, web sitesi veya ticari amaçlı çalışan kişi tavsiyesi veya yönlendirmesi istenen mesajlara yer verilmemektedir. Gece Uçuşu, Araştır-Öğren-Uygula-Paylaş-Öğret-Geliştir prensibiyle, modifikasyonunu kendisi yapmayı amaçlayan diğer üyelere (ve misafirlere) bilgi verip, yol göstererek yardımcı olmayı hedefleyen, hiç bir çıkar gözetmeyen bir oluşumdur. Bu tip tavsiye ve yönlendirmeler forumu kullanım amacından dışarı çıkarmaktadır, bilginin ve tecrübenin birikimini, aktarımını engellemektedir ayrıca mesaj kirliliği oluşturmaktadır. Aydınlatma uygulamasını dışarıda yaptırmış üyeler - tavsiye veya yönlendirmeye girmeden - yaptıkları uygulamayı paylaşabilirler. Bu kurala uymayan mesajlar silinecek, mesaj göndermekte ısrar eden üyenin üyeliği iptal edilecektir. Bu konuya üyelerimizin dikkat etmesini rica ediyorum.
Ozan Kar

Park, plaka lambası için led ampul tavsiyesi - T10 W5W

Recommended Posts

Oktay Toker    2.529
Oktay Toker
bana hiç denk gelmedi, 8 dolara çinden almaktansa 20 liraya burdan almak daha mantıklı bence.

hafta sonu kendi uygulamalarım için dolaşmayı planliyorum rastlarsam adres bilgilerini veririm sizekonya sk.ta epey çeşitle bulunuyor artık bi dolaşın isterseniz.

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Ozan Kar    10
Ozan Kar

eylülde dönücem ankaraya :p

ankarada okuyorum izmirde oturuyorum :D biyerde varmış izmirde ama son kalan takım arızalı çıkmış devamıda gelmemiş. bakalım beklemedeyim.

kredi kartı dönsün enkötü linktekini alıp denicem, olmazsa satarım veya kapı altına uygularım.

İletiyi paylaş


Link to post
Oktay Toker    2.529
Oktay Toker
eylülde dönücem ankaraya :p

ankarada okuyorum izmirde oturuyorum :D biyerde varmış izmirde ama son kalan takım arızalı çıkmış devamıda gelmemiş. bakalım beklemedeyim.

kredi kartı dönsün enkötü linktekini alıp denicem, olmazsa satarım veya kapı altına uygularım.

izmirde elektronikciler çarsısı var ithalatcılarla dolu oraları bul araştır bulursun bence.ben bulursam yazarım

İletiyi paylaş


Link to post
Ozan Kar    10
Ozan Kar

ben sadece ön parklara istiyorum, o linkteki maviymiş o yüzden sildim mesajı sonradan,bide şunu buldum http://www.ultraleds.co.uk/501194t10-anti-...4e98cbd1e7899ffancak 2 led yetmez diye düşünüyorum.aslında aydınlatma değil amacım, akşamüstü filan hoş bi görüntü oluşturmasını istiyorum. tabii ne kadar parlak olursa okdar iyi olur.beyaz istiyorum.

en parlak filan yazmışlar, 200ma diyo güç tüketimine

çok pahalı ama bide bu var :phttp://www.ultraleds.co.uk/501194t10-mini-...451b589bc59b793

tarihinde Ozan Kar tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Oktay Toker    2.529
Oktay Toker
ben sadece ön parklara istiyorum, o linkteki maviymiş o yüzden sildim mesajı sonradan,bide şunu buldum http://www.ultraleds.co.uk/501194t10-anti-...4e98cbd1e7899ffancak 2 led yetmez diye düşünüyorum.aslında aydınlatma değil amacım, akşamüstü filan hoş bi görüntü oluşturmasını istiyorum. tabii ne kadar parlak olursa okdar iyi olur.beyaz istiyorum.

en parlak filan yazmışlar, 200ma diyo güç tüketimine

çok pahalı ama bide bu var :)http://www.ultraleds.co.uk/501194t10-mini-...451b589bc59b793

aynı ürünler 5050 nin yüksek amperde çalışan versiyonu yok.1watt lık olanlar var onlarda bu tarz degiller.ama yinede üretilmiş olabilir.güven verici degil.avro oldugu için daha pahalı.şunu iyi bilin bu ürünlerin hepsi hongkong dagıtımlıdır.avrupada üretilmiyorlar.taivan ve çin agırlıklı üretilirler.

İletiyi paylaş


Link to post
Ozan Kar    10
Ozan Kar

fiyatlar sterlin :) 2*8+6 50 tlden fazla yapıyo...

bu site oldukça güvenilir ve kaliteli malzeme satıyo, ancak dediğim gibi ledler konusunda bilgim yok.

İletiyi paylaş


Link to post
Oktay Toker    2.529
Oktay Toker
fiyatlar sterlin :) 2*8+6 50 tlden fazla yapıyo...

bu site oldukça güvenilir ve kaliteli malzeme satıyo, ancak dediğim gibi ledler konusunda bilgim yok.

uk sitelerinde kalitesiz ürün satanı bulamazsın zaten safdışı bırakılırlar.diger siteyle oranlar aynı ise getirt derim.buradanda alsan aynıya geliyo sayılır bulursak oda.

İletiyi paylaş


Link to post
Ozan Kar    10
Ozan Kar

50 lira çok fazla, olucağınında garantisi yok :)

(200ma çekiyomuş yeterlimi bilmiyorum)

belki gaza gelirsem alabilirim :)

İletiyi paylaş


Link to post
Oktay Toker    2.529
Oktay Toker
50 lira çok fazla, olucağınında garantisi yok :)

(200ma çekiyomuş yeterlimi bilmiyorum)

belki gaza gelirsem alabilirim :)

acele etme derim yaz ayında ve kışa dogru fiyat oranları farklı olur.paslaşırız.söz vermeyim ama kendime 5050w getirtecem led olarak arka park ve frenlerde kullanıcam sana yapabilirim ama söz vermem duruma baglı.

İletiyi paylaş


Link to post
Ozan Kar    10
Ozan Kar

teşekkürler.

İletiyi paylaş


Link to post
Oktay Toker    2.529
Oktay Toker
teşekkürler.

ozan bey ilk verdiginiz sitede güvenilir ve köklü olarak yorumlar var.fiyatları maukul seviyelerde inceledim biraz.yinede ürün çeşitliligi fazla şansınıza demekten kendimide alamıyorum.iki tane çok bişi tutmuyor gibi ama galiba 30tlyi buluyor.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37144

İletiyi paylaş


Link to post
Ozan Kar    10
Ozan Kar

O siteden daha once çok led aldım (suan on arka tavan lambaları bagaj lambası ordan aldığım ledlerle çalışmakta 1 takımda T10 boşta duruyo) ama genel olarak kalitesi düşük cin malları satilmakta bakalım haftaya bı karar vericem

not çifti 8dolar 15 lirayı geçmez :)

yardımlarınız için çok teşekkürler

tarihinde Ozan Kar tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Oktay Toker    2.529
Oktay Toker
O siteden daha once çok led aldım (suan on arka tavan lambaları bagaj lambası ordan aldığım ledlerle çalışmakta 1 takımda T10 boşta duruyo) ama genel olarak kalitesi düşük cin malları satilmakta bakalım haftaya bı karar vericem

yardımlarınız için çok teşekkürler

elinizdekilerin resimlerini paylaşmanız mümkünmü. boş vaktinizde.

İletiyi paylaş


Link to post
Ozan Kar    10
Ozan Kar

Online alabileceğimiz bı yer varmi

İletiyi paylaş


Link to post
Oktay Toker    2.529
Oktay Toker

1bildigimiz 5mm led.flux led 1 tane ve yanlardakilerde yeni nesil yüksek mcd 3mm sanırım led.lakin bu led tiplerinin 1watt olanıda var ama bu fiyatlara satılmıyorlar.bu ürün fiyatına kendini dogrulamıyor.4x1 wat yazıyor ama 1 tane flux led var digerleri normal ledtipindeler 1 watt olanını hiç bir katalogda rastlamadım daha.led tipleride bellidir.cinliler epey abartıyorlar.lümen artırımınıda içindeki drenç ile yaptırıyolar düşük drenç degeri koyarak ışık fazla veriyor haliyle uzun sürede dayanmıyor.yanıyorlar.

2.smd led bunlarda bu watt degerinde degil malesef.ama ışık güçleri güzeldir ve yine drenç degerleri oynanmış olarak piyasaya sunulur.

3.bildigimiz süper flux bu ledlerin hiç bir katalogda 1watt degerinde olanına rastlamadım.buda üstte belirttigim şekildedir drenç degeriyle oynanarak piyasaya çıkarılıyor.

bu ürünlerin satış bilgileri reklam amaçlıdır.kaliteside çok düşüktür emin olun.ama ilk başta gerçekten iyi sonuçlar verir.

almış olupta kullanıyorsanız iyi günlerde kullanın.alıcaksanız verilen bilgilere tenezzül etmeyin.

İletiyi paylaş


Link to post
Ozan Kar    10
Ozan Kar

bagaj dediğim 10 aydır tavan dediğim 8 aydır çalışıyo şimdilik bi sıkıntı yok. ucuz çin malı ürünlerin tamamı kalitesiz zaten :good1:

önceden yazdığım tartıştığımız üründe bugun gelmiş ama 1 ay kadar sonra deneyebilcem.

İletiyi paylaş


Link to post
Oktay Toker    2.529
Oktay Toker
bagaj dediğim 10 aydır tavan dediğim 8 aydır çalışıyo şimdilik bi sıkıntı yok. ucuz çin malı ürünlerin tamamı kalitesiz zaten :good1:

önceden yazdığım tartıştığımız üründe bugun gelmiş ama 1 ay kadar sonra deneyebilcem.

reklam bilgileri için yazmıştım.

bu sürede çalışmasının sebebi ara sıra kullanılıyor olması.sürekli baglantsı olan yere monte edildiginde durum anlaşılacaktır emin olun.bu cinlilerde bunu biliyor merak etmeyin o yüzden abartı reklam bilgileri veriliyor.sabit kullanılmıyor degişken süreli kullanım buda maximum 5 dakka diyelim tabiki hiç bişi olmaz.

olmasınıda arzu etmem dogrusu nice yıllara kullanın dilegimide belirtirim.meblası yüksek.kolay kazanılmıyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Ozan Kar    10
Ozan Kar
reklam bilgileri için yazmıştım.

bu sürede çalışmasının sebebi ara sıra kullanılıyor olması.sürekli baglantsı olan yere monte edildiginde durum anlaşılacaktır emin olun.bu cinlilerde bunu biliyor merak etmeyin o yüzden abartı reklam bilgileri veriliyor.sabit kullanılmıyor degişken süreli kullanım buda maximum 5 dakka diyelim tabiki hiç bişi olmaz.

olmasınıda arzu etmem dogrusu nice yıllara kullanın dilegimide belirtirim.meblası yüksek.kolay kazanılmıyor.

teşekkürler. aracın elektrik sistemine zarar vermesinde, kendi bozulabilir :good1:

İletiyi paylaş


Link to post
Oktay Toker    2.529
Oktay Toker
teşekkürler. aracın elektrik sistemine zarar vermesinde, kendi bozulabilir :good1:

vermez merak etme reklamdaki verilen degerlerde olsa zor sayılır.

İletiyi paylaş


Link to post
Ozan Kar    10
Ozan Kar

bugun kavuştum ampullere ancak aracım burda değil. ne zaman kavuşurum bilmiyorum ama, corollada denedim. arıza lambası olayını bilmiyorum. bagaj lambası ve plaka lambasında arıza kontrolu yok. parkları sökmeyi bilmiyorum.

ama aydınlatma mükemmel. bagaja tek t10 koymuşlar, onun yerine bunu takınca sanki güneş doğdu :good1::D

İletiyi paylaş


Link to post
Onur Pehlivan    0
Onur Pehlivan

Arkadaşlar park farlarımda 4 ledli ampul kullanmaktayım...ama sanki az aydınlık veiyor gibi geliyor bana...o bakımdan daha da güçlendirmek için altta resmini ve linkini verdiğim ampulü takmayı düşünüyorum...bu ampullerle değişirsem eğer ampullerimi

1) eskilerine göre ışık gücü artar mı artarsa da abartı bir artış olur mu?çünkü çok abartı dursun da istemiyorum.

2) 16 ledli park ampulleri karşıdan gelen yolcuları rahatsız eder mi?16 smd led park için fazla mı?

3) 4ledli ampullerime karşılık türkiyede bulabileceğim başka alternatif ampul var mı?

4) ayrıca bu ampulleri bagaj aydınlatmasında da kullanmayı düşünüyorum,nasıl olur fikirlerinizi bekliyorum bir an önce sipariş verecem çünkü

link : http://www.hepsiburada.com/Liste/space-smd...tegoryId=264115

post-4419-1281356303.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Oktay Toker    2.529
Oktay Toker
Arkadaşlar park farlarımda 4 ledli ampul kullanmaktayım...ama sanki az aydınlık veiyor gibi geliyor bana...o bakımdan daha da güçlendirmek için altta resmini ve linkini verdiğim ampulü takmayı düşünüyorum...bu ampullerle değişirsem eğer ampullerimi

1) eskilerine göre ışık gücü artar mı artarsa da abartı bir artış olur mu?çünkü çok abartı dursun da istemiyorum.

2) 16 ledli park ampulleri karşıdan gelen yolcuları rahatsız eder mi?16 smd led park için fazla mı?

3) 4ledli ampullerime karşılık türkiyede bulabileceğim başka alternatif ampul var mı?

4) ayrıca bu ampulleri bagaj aydınlatmasında da kullanmayı düşünüyorum,nasıl olur fikirlerinizi bekliyorum bir an önce sipariş verecem çünkü

bu fazla gelir park için,bunun 9 lu olanını rahat bulursun internette çok.bunları bagajada kullannabilirsin duyu uyuyorsa yada kablo ilede baglayabilirsin.

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Servet Aydın    1.143
Servet Aydın

Bir tavsiye...Park ampülü kısa far reflektörü içinde ise çok parlak yapmayın.Aşırı ışık kısa far deseninde sapmalar yapıyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Onur Pehlivan    0
Onur Pehlivan
Bir tavsiye...Park ampülü kısa far reflektörü içinde ise çok parlak yapmayın.Aşırı ışık kısa far deseninde sapmalar yapıyor.

kısa far reflektörü olayını açıkçası anlamadım.kusura bakmayın bu konularda pek bilgim yok...reflektör diye bahsettiğiniz kısalarla parkların aynı yerde olduğu mu? eğer oysa kısa farlar ayrı mercekli,parklarla uzunlar aynı yerde...bu şekilde dediğiniz tip olay olur mu acaba...farın resminide ekleyeyim daha açıklayıcı olur.

post-4419-1281379567_thumb.jpg

İletiyi paylaş


Link to post

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap