Ahmet Kasapoğlu 7 Gönderildi: Ağustos 7, 2007 (düzenlendi) merhabalar arkadaşlar sorun tamamen balastın yarattığı elektromanyetik alandan meydana geliyor balastan çıkan ampule giden kablo üzerinde blendaj olması gerekir ki bu o dediğiniz mıknatıs parça. ayrıca sadece onun olmasının yeterli olucağını zannetmiyorum çünkü sadece onunla halledilcek olsa zaten üretilirken takılırdı. orjinal philips osram gibi markalardan almadığınız sürece diğer markalar ne kadar kalitelide olsada manyetik alan testlerinden geçiceklerini hiç hiç zannetmiyorum. aynı sorun bi arkadaşımın 206 aracındada meydana gelmişti abs beynine yakın olduğu için. kablosunu uzatarak başka bir yere aldık şimdilik sorunu hallettik.saygılar Ağustos 7, 2007 tarihinde BuTcHeR tarafından düzenlendi İletiyi paylaş Link to post
Ozgurdeniz 0 Gönderildi: Ağustos 12, 2007 (düzenlendi) .... Şubat 10, 2009 tarihinde ozgurdeniz tarafından düzenlendi İletiyi paylaş Link to post
Ahmet Kasapoğlu 7 Gönderildi: Kasım 18, 2007 manyetik alan etkisi olduğunun zaten farkındayız. burda tartışılan manyetik etkinin hangi balastlarda ne kadar olduğu. hella marka balastla çin malı 100 ytl lik balast arasında sizce fark yokmudur=? kalite ile ilgisi nasıl olmaz. İletiyi paylaş Link to post
Selçuk Keleş 1.928 Gönderildi: Kasım 19, 2007 manyetik alan etkisi olduğunun zaten farkındayız. burda tartışılan manyetik etkinin hangi balastlarda ne kadar olduğu. hella marka balastla çin malı 100 ytl lik balast arasında sizce fark yokmudur=? kalite ile ilgisi nasıl olmaz.+1 İletiyi paylaş Link to post
Selçuk Keleş 1.928 Gönderildi: Aralık 10, 2007 Nasıl bir çözüm metodu bu ve araca göre değişiyor mu? İletiyi paylaş Link to post
Suat Toker 0 Gönderildi: Aralık 10, 2007 Sanırım Burgman yine, yeni Mtec balastların manyetik atma yapmadığını tekrarlayarak, balastları Mtec'le değiştirmeyi önerecek. İletiyi paylaş Link to post
Sercan Keklik 4 Gönderildi: Aralık 10, 2007 Nasıl bir çözüm metodu bu ve araca göre değişiyor mu?+1..Madem bazı araçların bu tür problemleri var bizlerle bu tür problemli otomobilleri paylaşsanız ve kullanıcılar ona göre uygulama yapmadan önce yaşayacaklarını bilseler nasıl olur? İletiyi paylaş Link to post
Ahmet Kasapoğlu 7 Gönderildi: Aralık 11, 2007 (düzenlendi) yani sonuç olarak ben bu cümleden, araç modeli tipi ne olursa olsun mtech balastlar hiçbirşekilde manyetik alan etkisi göstermezken aynı koşullarda hella ların gösterebiliceği durumlar olduğunu anlıyorum. Ki bunada kesinlikle katılmıyorum.Ve bende manyetik alan etksinin kalite ile bağlantılı olduğunu tekrarlıyorum. Aralık 11, 2007 tarihinde BuTcHeR tarafından düzenlendi İletiyi paylaş Link to post
Harun Karayel 1 Gönderildi: Aralık 12, 2007 Sanırım Burgman yine, yeni Mtec balastların manyetik atma yapmadığını tekrarlayarak, balastları Mtec'le değiştirmeyi önerecek. İletiyi paylaş Link to post
Harun Karayel 1 Gönderildi: Aralık 12, 2007 (düzenlendi) yani sonuç olarak ben bu cümleden, araç modeli tipi ne olursa olsun mtech balastlar hiçbirşekilde manyetik alan etkisi göstermezken aynı koşullarda hella ların gösterebiliceği durumlar olduğunu anlıyorum. Ki bunada kesinlikle katılmıyorum.Ve bende manyetik alan etksinin kalite ile bağlantılı olduğunu tekrarlıyorum.Kalite bence de bir etken size katiliyorum. Ve bence balastin yerlesimi de bence bir o kadar onemli.. Goturup elektronik kontrol unitesi yakinina yerlestirilirse problem yaratir. Bu arada bilgi amaçlı; Opellerde eger abs yada airbag ile ilgili bir problem olursa uyari isigi surekli yanik kaliyor, yanip sonmek diye birsey yok. Aralık 14, 2007 tarihinde Blackwind tarafından düzenlendi İletiyi paylaş Link to post
Mehmet Uğur Aca 0 Gönderildi: Aralık 14, 2007 burada neredeyse mtec markasının helladan daha üstün olduğunu söyleyen var,arkadaşa ufak bi sorum olacak madem mtec general elektrik tarafından üretiliyor kaliteli bir marka,neden japon otomobil firmaları xenon kitlerinde mtec değilde denso markası kullanıyor,arkadaşın yorumu ne olur bilmiyorum ama benim yorumum şu mtec general elektrik tarafından falan üretilmiyor general elektrik sadece osramı üretir osramı yapar,iki ampülü elinize alın d2s osram ve mtec birebir aynı olması gerekir idaaya göre ama o kadar bariz bir fark varki bırakın ışığın kalitesini,ampülü elinize aldığınızda gözle bile kalite farkını anlayabilirsiniz,mtec,texon,cylonen markaları muhtemelen çin veya taiwanda üretilmiş kaliteleri aynı ama farklı markalar vurulmuş dandik mallardır.onun için manyetik alan konusunda bırakın helladan daha üstün olmayı kendi dandik mallarını manyetik alan hesabıyla buraya yazıyorlar.bende diğer arkadaşlara katılıp manyetik alanın olmaması için balastların kalite konusunda hemfikir olduğumu söylemeliyim. İletiyi paylaş Link to post
Emirhan Bolcal 0 Gönderildi: Haziran 7, 2009 cevap veren arkadaşlar teşekkür ediyorm.bugun aksesuarcıya gittik.o sırada bu xenonun toptancısı geldi.durumu anlattık oda 15 cm civarı bir soketli bir kablo var onu balasta takınca duzelir falan dedi.adama saldırıoduk.biz 10 gündür bu işle uğrasıoruz.madem oyle neden kutudan cıkmaz bu kablo.yarın getırecek bakalım.siz nedersiniz düzlermi acaba yoksa bosuna heveslenmıyelım.duyan varmı boyle bır olayı.ayrıca sunu belırteyım arac motor arıza lambası yakmıor.abs ve hız kadranı sorun yaratan.arkadaşlar benimde 2006 ford focus ghia tdci var.aracıma anfi ve bufur taktırdım fakat arız lambası ve ısıtma lambası geç sönüyo ve hız göstergeleri çalışmıyo ama lambalar 15-20 sn. sonra söndüğünde herşey normale binyo.böyle birşey başına gelen varsa lütfen yardımcı olsun.arkadaşlar benimde 2006 ford focus ghia tdci var.aracıma anfi ve bufur taktırdım fakat arız lambası ve ısıtma lambası geç sönüyo ve hız göstergeleri çalışmıyo ama lambalar 15-20 sn. sonra söndüğünde herşey normale binyo.böyle birşey başına gelen varsa lütfen yardımcı olsun. İletiyi paylaş Link to post
Mehmet Özyürek 619 Gönderildi: Haziran 8, 2009 Focusta göstergeler sapıtıyorsa muhtemel sebep akünün zayıf olmasıdır... Bunun sebebi de anfinin aküyü sömürmüş olmasıdır... İletiyi paylaş Link to post