• Duyurular

    • Selçuk Keleş

      Halojen farlara takılan H1/H4/H7/H11 tipi xenon kitler ve led ampullerle ilgili mesajlar   21-12-2015

      Gece Uçuşu'nda mercekli ya da merceksiz halojen farlara takılan H1/H4/H7/H11 tipi xenon kitler ve led ampuller, stop/sinyal lambalarına takılan P21 tipi led ampullerle ilgili hiç bir konuya ya da mesaja yer verilmemektedir.

      Güvenlik birinci önceliğimizdir.

      Bu xenon kitler ve led ampuller farın odak ve geometrisine tam uymadığından yeterli ve düzgün aydınlatma sağlayamamakta, diğer sürücülerin gözlerini kamaştırmakta, aracın elektronik sisteminde sorun çıkarmakta ve sürüş güvenliğini düşürerek trafikte tehlike oluşturmaktadır. 

      Bilgimizi ve tecrübemizi oem xenon/led mercek/yansıtıcı montajı üzerinde yoğunlaştıracağız. İç aydınlatmada led kullanımı konularında bir kısıtlama bulunmamaktadır. 

      Bu kurala uymayan mesajlar silinecek, cevap yazmakta ya da mesaj göndermekte ısrar eden üyenin üyeliği iptal edilecektir.
Ahmet Akçay

ABS lambası yanık kalıp sönüyor

Recommended Posts

Ahmet Kasapoğlu    7
Ahmet Kasapoğlu

merhabalar

arkadaşlar sorun tamamen balastın yarattığı elektromanyetik alandan meydana geliyor balastan çıkan ampule giden kablo üzerinde blendaj olması gerekir ki bu o dediğiniz mıknatıs parça. ayrıca sadece onun olmasının yeterli olucağını zannetmiyorum çünkü sadece onunla halledilcek olsa zaten üretilirken takılırdı. orjinal philips osram gibi markalardan almadığınız sürece diğer markalar ne kadar kalitelide olsada manyetik alan testlerinden geçiceklerini hiç hiç zannetmiyorum. aynı sorun bi arkadaşımın 206 aracındada meydana gelmişti abs beynine yakın olduğu için. kablosunu uzatarak başka bir yere aldık şimdilik sorunu hallettik.

saygılar

tarihinde BuTcHeR tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Ozgurdeniz    0
Ozgurdeniz

....

tarihinde ozgurdeniz tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Ahmet Kasapoğlu    7
Ahmet Kasapoğlu

manyetik alan etkisi olduğunun zaten farkındayız. burda tartışılan manyetik etkinin hangi balastlarda ne kadar olduğu.

hella marka balastla çin malı 100 ytl lik balast arasında sizce fark yokmudur=? kalite ile ilgisi nasıl olmaz.

İletiyi paylaş


Link to post
Selçuk Keleş    1.851
Selçuk Keleş
manyetik alan etkisi olduğunun zaten farkındayız. burda tartışılan manyetik etkinin hangi balastlarda ne kadar olduğu.

hella marka balastla çin malı 100 ytl lik balast arasında sizce fark yokmudur=? kalite ile ilgisi nasıl olmaz.

+1

İletiyi paylaş


Link to post
Selçuk Keleş    1.851
Selçuk Keleş

Nasıl bir çözüm metodu bu ve araca göre değişiyor mu?

İletiyi paylaş


Link to post
Suat Toker    0
Suat Toker

Sanırım Burgman yine, yeni Mtec balastların manyetik atma yapmadığını tekrarlayarak, balastları Mtec'le değiştirmeyi önerecek.

İletiyi paylaş


Link to post
Sercan Keklik    4
Sercan Keklik
Nasıl bir çözüm metodu bu ve araca göre değişiyor mu?

+1..

Madem bazı araçların bu tür problemleri var bizlerle bu tür problemli otomobilleri paylaşsanız ve kullanıcılar ona göre uygulama yapmadan önce yaşayacaklarını bilseler nasıl olur?

İletiyi paylaş


Link to post
Ahmet Kasapoğlu    7
Ahmet Kasapoğlu

yani sonuç olarak ben bu cümleden, araç modeli tipi ne olursa olsun mtech balastlar hiçbirşekilde manyetik alan etkisi göstermezken aynı koşullarda hella ların gösterebiliceği durumlar olduğunu anlıyorum. Ki bunada kesinlikle katılmıyorum.

Ve bende manyetik alan etksinin kalite ile bağlantılı olduğunu tekrarlıyorum.

tarihinde BuTcHeR tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Harun Karayel    1
Harun Karayel
:):):i-ih:
Sanırım Burgman yine, yeni Mtec balastların manyetik atma yapmadığını tekrarlayarak, balastları Mtec'le değiştirmeyi önerecek.

İletiyi paylaş


Link to post
Harun Karayel    1
Harun Karayel
yani sonuç olarak ben bu cümleden, araç modeli tipi ne olursa olsun mtech balastlar hiçbirşekilde manyetik alan etkisi göstermezken aynı koşullarda hella ların gösterebiliceği durumlar olduğunu anlıyorum. Ki bunada kesinlikle katılmıyorum.

Ve bende manyetik alan etksinin kalite ile bağlantılı olduğunu tekrarlıyorum.

Kalite bence de bir etken size katiliyorum. Ve bence balastin yerlesimi de bence bir o kadar onemli.. Goturup elektronik kontrol unitesi yakinina yerlestirilirse problem yaratir. Bu arada bilgi amaçlı; Opellerde eger abs yada airbag ile ilgili bir problem olursa uyari isigi surekli yanik kaliyor, yanip sonmek diye birsey yok.

tarihinde Blackwind tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Mehmet Uğur Aca    0
Mehmet Uğur Aca

burada neredeyse mtec markasının helladan daha üstün olduğunu söyleyen var,arkadaşa ufak bi sorum olacak madem mtec general elektrik tarafından üretiliyor kaliteli bir marka,neden japon otomobil firmaları xenon kitlerinde mtec değilde denso markası kullanıyor,arkadaşın yorumu ne olur bilmiyorum ama benim yorumum şu mtec general elektrik tarafından falan üretilmiyor general elektrik sadece osramı üretir osramı yapar,iki ampülü elinize alın d2s osram ve mtec birebir aynı olması gerekir idaaya göre ama o kadar bariz bir fark varki bırakın ışığın kalitesini,ampülü elinize aldığınızda gözle bile kalite farkını anlayabilirsiniz,mtec,texon,cylonen markaları muhtemelen çin veya taiwanda üretilmiş kaliteleri aynı ama farklı markalar vurulmuş dandik mallardır.onun için manyetik alan konusunda bırakın helladan daha üstün olmayı kendi dandik mallarını manyetik alan hesabıyla buraya yazıyorlar.bende diğer arkadaşlara katılıp manyetik alanın olmaması için balastların kalite konusunda hemfikir olduğumu söylemeliyim.

İletiyi paylaş


Link to post
Emirhan Bolcal    0
Emirhan Bolcal
cevap veren arkadaşlar teşekkür ediyorm.bugun aksesuarcıya gittik.o sırada bu xenonun toptancısı geldi.durumu anlattık oda 15 cm civarı bir soketli bir kablo var onu balasta takınca duzelir falan dedi.adama saldırıoduk.biz 10 gündür bu işle uğrasıoruz.madem oyle neden kutudan cıkmaz bu kablo.yarın getırecek bakalım.siz nedersiniz düzlermi acaba yoksa bosuna heveslenmıyelım.duyan varmı boyle bır olayı.ayrıca sunu belırteyım arac motor arıza lambası yakmıor.abs ve hız kadranı sorun yaratan.
arkadaşlar benimde 2006 ford focus ghia tdci var.aracıma anfi ve bufur taktırdım fakat arız lambası ve ısıtma lambası geç sönüyo ve hız göstergeleri çalışmıyo ama lambalar 15-20 sn. sonra söndüğünde herşey normale binyo.böyle birşey başına gelen varsa lütfen yardımcı olsun.
arkadaşlar benimde 2006 ford focus ghia tdci var.aracıma anfi ve bufur taktırdım fakat arız lambası ve ısıtma lambası geç sönüyo ve hız göstergeleri çalışmıyo ama lambalar 15-20 sn. sonra söndüğünde herşey normale binyo.böyle birşey başına gelen varsa lütfen yardımcı olsun.

İletiyi paylaş


Link to post
Mehmet Özyürek    605
Mehmet Özyürek

Focusta göstergeler sapıtıyorsa muhtemel sebep akünün zayıf olmasıdır...

Bunun sebebi de anfinin aküyü sömürmüş olmasıdır...

İletiyi paylaş


Link to post

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap