• Duyurular

    • Selçuk Keleş

      Halojen farlara takılan H1/H4/H7/H11 tipi xenon kitler ve led ampullerle ilgili mesajlar   21-12-2015

      Gece Uçuşu'nda mercekli ya da merceksiz halojen farlara takılan H1/H4/H7/H11 tipi xenon kitler ve led ampuller, stop/sinyal lambalarına takılan P21 tipi led ampullerle ilgili hiç bir konuya ya da mesaja yer verilmemektedir.

      Güvenlik birinci önceliğimizdir.

      Bu xenon kitler ve led ampuller farın odak ve geometrisine tam uymadığından yeterli ve düzgün aydınlatma sağlayamamakta, diğer sürücülerin gözlerini kamaştırmakta, aracın elektronik sisteminde sorun çıkarmakta ve sürüş güvenliğini düşürerek trafikte tehlike oluşturmaktadır. 

      Bilgimizi ve tecrübemizi oem xenon/led mercek/yansıtıcı montajı üzerinde yoğunlaştıracağız. İç aydınlatmada led kullanımı konularında bir kısıtlama bulunmamaktadır. 

      Bu kurala uymayan mesajlar silinecek, cevap yazmakta ya da mesaj göndermekte ısrar eden üyenin üyeliği iptal edilecektir.
    • Selçuk Keleş

      Gece Uçuşu stickerının dağıtımı devam ediyor   22-12-2015

      Gece Uçuşu stickerımız hazır. Camınızda yerini hazırlayın Sticker adresinize posta yoluyla ücretsiz olarak gönderilecektir. Önden yapışkanlı olup iç tarafa uygulanabilir. Ölçüleri 6x26 cm'dir. İstekleriniz için ad-soyadınızı, istediğiniz adedi ve adresinizi bu konuya mesaj atmanız yeterli.
    • Selçuk Keleş

      Mercek montajı için usta tavsiyesi istenen mesajlar   22-12-2015

      Gece Uçuşu'nda mercek montajı vb. işlemler için usta, montajcı, dükkan, web sitesi veya ticari amaçlı çalışan kişi tavsiyesi veya yönlendirmesi istenen mesajlara yer verilmemektedir. Gece Uçuşu, Araştır-Öğren-Uygula-Paylaş-Öğret-Geliştir prensibiyle, modifikasyonunu kendisi yapmayı amaçlayan diğer üyelere (ve misafirlere) bilgi verip, yol göstererek yardımcı olmayı hedefleyen, hiç bir çıkar gözetmeyen bir oluşumdur. Bu tip tavsiye ve yönlendirmeler forumu kullanım amacından dışarı çıkarmaktadır, bilginin ve tecrübenin birikimini, aktarımını engellemektedir ayrıca mesaj kirliliği oluşturmaktadır. Aydınlatma uygulamasını dışarıda yaptırmış üyeler - tavsiye veya yönlendirmeye girmeden - yaptıkları uygulamayı paylaşabilirler. Bu kurala uymayan mesajlar silinecek, mesaj göndermekte ısrar eden üyenin üyeliği iptal edilecektir. Bu konuya üyelerimizin dikkat etmesini rica ediyorum.
Murat Özbek

Hyundai Accent 2 (2000-2006) H4 farlar için xenon ve mercek

Recommended Posts

Halil Şahin    16
Halil Şahin

merhabalar

benimde son günlerde dikkatimi çeken bir konu var.benim sağ fardaki ışık soldakine göre daha az yanıyor sanki yolda sadece bir tane __/ işareti görmekteyim ötekini duvara yaklaştığımda görebiliyorum ancak.ampül falan değişti baska balastla evde denedim bu çizgi gayet netti ancak arabaya takınca böyle bir şey oluyor.olası baska nedenler ne olabilir.Mercekte temiz,gerçi ben pek anlamam ama merceği ilker bey gönderdi.Şlker bey sorunlu ürün göndermez.baska neden olabilir?

İletiyi paylaş


Link to post
Selçuk Keleş    1.848
Selçuk Keleş

Merceğin sonradan islenmiş olabilir.

İletiyi paylaş


Link to post
Halil Şahin    16
Halil Şahin
Merceğin sonradan islenmiş olabilir.

abi temizlememeden takmam ki..iyice temizleyip öyle kapattım farı.. :good1:

İletiyi paylaş


Link to post
Servet Aydın    1.150
Servet Aydın
merhabalar

benimde son günlerde dikkatimi çeken bir konu var.benim sağ fardaki ışık soldakine göre daha az yanıyor sanki yolda sadece bir tane __/ işareti görmekteyim ötekini duvara yaklaştığımda görebiliyorum ancak.ampül falan değişti baska balastla evde denedim bu çizgi gayet netti ancak arabaya takınca böyle bir şey oluyor.olası baska nedenler ne olabilir.Mercekte temiz,gerçi ben pek anlamam ama merceği ilker bey gönderdi.Şlker bey sorunlu ürün göndermez.baska neden olabilir?

Zaten 25-30 metreyi geçince yolda tek çizgi görmelisin Halil.ama kafanda soru işareti kalmaması için ampülleri yer değiştir.Birde eğer ampülleri takarken elin temas attiysede mercek ve reflektörde leke oluşmuştur.

İletiyi paylaş


Link to post
Halil Şahin    16
Halil Şahin
Zaten 25-30 metreyi geçince yolda tek çizgi görmelisin Halil.ama kafanda soru işareti kalmaması için ampülleri yer değiştir.Birde eğer ampülleri takarken elin temas attiysede mercek ve reflektörde leke oluşmuştur.

abi mercek ve reflektörü iyice temizledim.farı kapatmadan önce çünkü montaj esnasında mutlaka toz oluyor.vidaları sıkarken falan..onun için iyice sildim öyle taktım ancak ampülden emin değilim elim değmiş olabilir :good1: en kısa zamanda bir kontrol edeyim..

İletiyi paylaş


Link to post
Koray Kayalar    0
Koray Kayalar

selam arkadaşlar.

platinyum gri aracıma mercekli far + xenon uygulatmak istiyorum.

Araç 2010 accent era makyajlı kasa

forumdan okuduğum kadarıyla bu işin ustası ilker arkadaşımız.

bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

maliyet önemli değil. en iyisi ve kalitesi olsun istiyorum.

bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.

şimdiden tüm arkadaşlara teşekkürler.

tarihinde Koray Kayalar tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Halil Şahin    16
Halil Şahin

tekrar merhaba

sorunumu çözdüm nihayet :( balast değişminden sonra ışık şiddetinde bir düzelme hissettim ama yinede bir terslik vardı.geçenlerde far kasasını değiştirdim,ozaman mercekleri iyice inceledim ve tersliğin mercek siperlerinden olduğunu aslında hiç bir sorun olmadığını gördüm mercek siperlerinin yapısı farklı olduğundan biri kısa bir işaret oluştururken diğeri hellanın işareti gibi daha büyük bir işaret bırakıyor bende ikisi ninde siperini düz çizgiye aldım.şimdlik iyi bakalım..umarım bir dahada sökmem sıkıldım yahu :p sök tak sök tak..

İletiyi paylaş


Link to post
Selçuk Keleş    1.848
Selçuk Keleş

Pek anlamadım ama güle güle kullan. :(

İletiyi paylaş


Link to post
Halil Şahin    16
Halil Şahin
Pek anlamadım ama güle güle kullan. :(

teşekkurler abi..kısaca şöyle diyeyim bosch bi xenon merceklerde 2 tip perde varmış :p

İletiyi paylaş


Link to post
Ethem Şenkurt    1
Ethem Şenkurt

Farların içine mercek montajını ben yaptım.

İlker bey farlar açıldıktan sonra su almıyor mu içine?

İletiyi paylaş


Link to post
Samet Daş    107
Samet Daş

İlker bey farlar açıldıktan sonra su almıyor mu içine?

Farları kapatırken uygun materyal kullanılır ve önlem alınırsa almaz.

İletiyi paylaş


Link to post
Vural Dumlu    3
Vural Dumlu

Farları kapatırken uygun materyal kullanılır ve önlem alınırsa almaz.

Uygun meteryal derken ne gibi mesela? :)

İletiyi paylaş


Link to post
Samet Daş    107
Samet Daş

Mesela epoksi ile birleştirip silikon ile yalıtım sağlayabilirsiniz.

İletiyi paylaş


Link to post
Mahmut Akbulut    2.653
Mahmut Akbulut

Uygun meteryal derken ne gibi mesela? :)

Vural farları açtıktan sonra far camındaki silikonlara dokunmadıysan açarken uyguladığın tekniği kapatırkende uygula far camını ve kasayı ısıt birleştir ve garanti olması için birleşim yerine üniversal siyah silikon çek hiçbir şey olmaz.Ben Hyundai ve Kia farlarında extra hiçbir şey kullanmadan kapatıyorum...

Mesela epoksi ile birleştirip silikon ile yalıtım sağlayabilirsiniz.

Sonra bir daha açılmasın far demi crazy.gifhahahoho.gif

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


Link to post
Samet Daş    107
Samet Daş

Sonra bir daha açılmasın far demi crazy.gifhahahoho.gif

Açıp ne yapacan ki? yapmışın bitmiş işte farı. Mercek kararana kadar kullanırsın. Mercek kararınca zaten farda bi halta yaramaz hale gelecek kadar çizik falan feşmakan içerir. At gitsin yenisini al. :D

İletiyi paylaş


Link to post
Vural Dumlu    3
Vural Dumlu

Vural farları açtıktan sonra far camındaki silikonlara dokunmadıysan açarken uyguladığın tekniği kapatırkende uygula far camını ve kasayı ısıt birleştir ve garanti olması için birleşim yerine üniversal siyah silikon çek hiçbir şey olmaz.Ben Hyundai ve Kia farlarında extra hiçbir şey kullanmadan kapatıyorum...

Sonra bir daha açılmasın far demi crazy.gifhahahoho.gif

Ben farları çıkma olarak alıdm ve benden önceki arkadaş fara mercek montajı yaptığını sanmış ama ben mercek göremedim farda. :D Sadece plastik bir bardağın altına valeo vb. bir merceğin camını takmış onuda orjinal ampule şapka gibi takmış. Sonrada h4-3 xenon kullanmış. Aslında fotoğraflarını çekip atacaktım buraya ama vakit olmadı direk camı açtım. Bıçak ile 5 dk da ikisinide açtım silikonlarıda kazıdım yani hiç silikon yok :( Hepsinide attım..

İletiyi paylaş


Link to post
Samet Daş    107
Samet Daş

Bide beğenmekten vazgeçtim haberin olsun :tease3:

Epoksi epoksi kesin çözüm :yess:

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


Link to post
Vural Dumlu    3
Vural Dumlu

Bide beğenmekten vazgeçtim haberin olsun :tease3:

Epoksi epoksi kesin çözüm :yess:

Yok ben almiyim :D Angel ve led taktığım için patlayınca değiştirmem gerekecek. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Samet Daş    107
Samet Daş

Yada sen 404 sıvı conta al onu kullan. Madem korktunuz. :p

İletiyi paylaş


Link to post
Mahmut Akbulut    2.653
Mahmut Akbulut

Bide beğenmekten vazgeçtim haberin olsun :tease3:

Bu bana yapılır mı bee tease2.giftongue2.gif:tease3::p:beee:

Vural avatar hızına yetişemiyorum f1.gif

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


Link to post
Samet Daş    107
Samet Daş

Bu bana yapılır mı bee tease2.giftongue2.gif:tease3::p:beee:

Yaptık işte bi eşeklik :search:

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


Link to post
Vural Dumlu    3
Vural Dumlu

Yada sen 404 sıvı conta al onu kullan. Madem korktunuz. :p

Denerim :D

Bu bana yapılır mı bee tease2.giftongue2.gif:tease3::p:beee:

Vural avatar hızına yetişemiyorum f1.gif

Avatar beğendiremedim kendime :)

İletiyi paylaş


Link to post
Mahmut Akbulut    2.653
Mahmut Akbulut

Yaptık işte bi eşeklik :search:

Akşam akşam iyi geldi bu baya güldüm kendi kendime :lol: Ne yapayım kimse yok yanımda :(:blush:

İletiyi paylaş


Link to post
Samet Daş    107
Samet Daş

Bulabilirsen sikaflex 552 de olur. Siyah veya beyaz renkleri var

294_web.jpg

Akşam akşam iyi geldi bu baya güldüm kendi kendime :lol: Ne yapayım kimse yok yanımda :(:blush:

Beni götür dedim. Merdiven tutarım. Vida sıkarım. Kaynak yaparım. Duvar delerim dedim dinlemedin. :coffee:

İletiyi paylaş


Link to post
Vural Dumlu    3
Vural Dumlu

Akşam akşam iyi geldi bu baya güldüm kendi kendime :lol: Ne yapayım kimse yok yanımda :(:blush:

Gülmek iyidir ama bazen aklıma komik bişey geliyor millet kendi kendime güldüğümü sanıyor :D Niye kimse yok biz varızya :)

Bulabilirsen sikaflex 552 de olur. Siyah veya beyaz renkleri var

294_web.jpg

Beni götür dedim. Merdiven tutarım. Vida sıkarım. Kaynak yaparım. Duvar delerim dedim dinlemedin. :coffee:

Bulabileceğimi sanmıyorum ama yarın bakarım :)

İletiyi paylaş


Link to post

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap